Folyamatos küzdelemnek érzed az ügyfélszerzést? Van weboldalad, hirdetéseket is futtatsz, de továbbra is üres a naptárad?
Akkor nálunk a helyed! Az Alter-Natíva csapata megoldja a problémádat.
Weboldalunk azért jött létre, hogy segítse a munkádat és levegye az ügyfélszerzés terhét a válladról. Nálunk a páciensek keresnek téged és nem neked kell kergetni őket. Napról napra ügyfelek százai látogatják weboldalunkat és itt keresik meg a számukra ideális terapeutát.
Az alábbi nyers számok bizonyítják ezt:
Napi átlagos látogatószám 243 fő.
Weboldalon eltöltött átlagos idő 3:27 perc
Átlagos napi időpontfoglalás: 2 időpont/terapeuta
Ha szeretnéd bebiztosítani ügyfélköröd, akkor válasz az alábbi szolgáltatásaink közül:
Ha ezt az előfizetést választod, akkor megjelenést biztosítunk a számodra oldalunkon, így akár saját weboldal nélkül is megmutathatod magad, elmondhatod a leendő ügyfeleidnek, miben vagy a legjobb és miben tudsz nekik segíteni, megadhatod elérhetőségeidet, sőt, akár az oldalon keresztül is felvehetik veled a kapcsolatot.
Ez a csomag abban különbözik az előzőtől, hogy előfizetésed egy nagyon fontos adminisztrációs szerepet is be tud tölteni az életedben: elintézzük helyetted a bejelentkezések kezelését. Időpont foglaló rendszerünk segítségével, ami ebben a csomagban teljes körűen elérhető,
Nálunk a szolgáltatás kifizetés előfizetésként működik, amihez egy úgynevezett „kártyaregisztrációs” fizetési megoldást alkalmazunk és ehhez a SimplePay-t használjuk. A kártyaregisztrációs fizetési mód azt jelenti, hogy az első fizetés alkalmával kell csak megadnod a bankkártyád adatait, a következő hónapokban ezt a bankkártyádat fogja a SimplePay automatikusan megterhelni az előfizetés díjával. Tehát neked az első alkalmon kívül nincs teendőd, minden automatikusan történik addig, amíg él az előfizetésed (tehát amíg le nem mondod).
A fenti 2 csomagból választhatsz. Az előfizetésedet bármikor le tudod mondani a fiókodban, vagy módosítani tudod másik csomagra, szintén a fiókodban.
Az adatlapon az alábbi adatok megadása szükséges:
E-mail cím – Javasoljuk, hogy olyan email címmel regisztrálj, amit gyakran olvasol, illetve publikussá is tehető a kliensek számára, mert ez a cím fog szerepelni az adatlapodon és mi is ezt a címedet fogjuk használni kommunikációra. Ide küldjük az üzeneteket, amiket a kliensek rajtunk keresztül írnak neked, és ide fognak érkezni az időpontfoglalással, lemondással kapcsolatos automatikus leveleink is. Mivel az időpontfoglalásokról naptárbejegyzést is küldünk, érdemes olyan címet megadnod, amit össze tudsz kötni a naptáraddal.
Jelszó – A jelszónak legalább tíz karakterből kell állnia, tartalmaznia kell kis és nagy betűt, valamint számot.
Cégünk, az Alter-Natíva Medical Kft abban az esetben tud szerződést kötni veled, azaz az oldalán megjelentetni és felhasználói fiókot rendelkezésedre bocsátani, ha tevékenységedet vállalkozóként, cég tagja, vagy munkatársaként végzed, azaz számlaképes vagy a klienseid felé is. Ebben a részben ennek a vállalkozósnak az adatait add meg.
Számlázási név – Vállalkozó neve / Cég megnevezése
Számlázási cím – Vállalkozó / Cég székhelyének adatai
Adószám – Vállalkozó / Cég érvényes adószáma
Erre a két adatra az alábbiak miatt van szükség: Klinesed a nálad foglalt időpontot a foglalást követően az itt megadott intervallumig ingyenesen tudja lemondani. Ha azonban a „Lemondási idő” rovatban megadott időn belül törli a foglalását, rendszerünk automatikus felszólítást küld számára, hogy az időpontot neked kifizetni köteles. Ilyen esetben a kliensed részére a bankszámlaszám adatod is megküldésre kerül, ezért kérjük, itt olyan bankszámlaszámot adj meg, ami a fenti vállalkozáshoz kapcsolódik, hiszen számlát kell kiállítanod róla. Lemondani idő választható értékei: 24 óra / 48 óra / 72 óra. Kérjük, ezeket a rovatokat akkor is töltsd ki, ha még nem tervezed használni az időpontfoglaló funkciót (jelenleg nem azt a csomagot választod), hogy ha a későbbiekben változtatnál az előfizetéseden, ez az adat már rendelkezésünkre álljon. Ezeket az adatokat is bármikor módosíthatod.
Lemondási idő – Ami időtartamon belül ingyenesen már nem mondható le a foglalt időpont
Bankszámla szám – A számlázási adatokban megadott vállalkozás/cég bankszámlaszáma
Az alábbi adatok kerülnek megjelenítésre rólad a publikus profilodban. Az oldal látogatói bármely adatodra rá tudnak keresni, illetve az oldal keresője szabadszavas keresőként is működik, ezért a „Hosszú bemutatkozás” rovatban érdemes magadról úgy írnod, hogy a releváns keresőszavakat is használod a szövegben.
Előtag – nem kötelező mező
Vezetéknév – itt a saját vezetéknevedet add meg
Keresztnév – itt a saját keresztnevedet add meg
Foglalkozás – Tudjuk, hogy ez sokszor nem könnyű, mégis próbáld megtalálni a gyógyító tevékenységedhez leginkább illeszkedő foglalkozásnevet :)
Profilkép – Minimum 650x650 pixel felbontású képet válassz, .jpg vagy .png kiterjesztéssel. A feltöltés után a profilkép automatikusan szabályos négyzet alakúra lesz megvágva.
Rendelő – Választhatsz, hogy milyen formában fogadod a klienseidet, személyes terápiákat csinálsz csak, vagy online is elérhetően a szolgáltatásaid. Akár mindkettőt megadhatod. Ha személyesen (is) elérhető vagy, akkor a rendelő pontos címét mindenképpen meg kell adnod, ha csak online rendelsz, akkor a rendelő címadatait nem kötelező kitöltened.
Online rendelek – ez jelöld meg, ha szolgáltatásaid online formában is elérhetőek
Személyesen rendelek – ez jelöld meg, ha szolgáltatásaid személyes formában érhetőek el
Megye
Település
Irányítószám
Cím
Telefonszám – Kérjük, a telefonszámot ebben a formátumban add meg: +36201112233
A telefonszám alatti mezőben jelölheted, ha szeretnéd, hogy a telefonszám megjelenjen a publikus adataid között.
Weboldal – ha van saját weboldalat, itt add meg az elérhetőségét
Terápiás területek
Ebben a részben tudod megadni azokat a terápiás területeket, ahol szolgáltatást nyújtasz. Mi is felvettünk párat előre a legnépszerűbbek közül. Ha a „Népszerű területek” mezőben kiválasztod valamelyik területet, betöltésre kerülnek az általunk megadott lehetőségek. Ezek közül bármennyit választhatsz. Ha nem találsz megfelelőt, ami leginkább jellemezné szolgáltatásodat, akkor az „Egyedi területek hozzáadása” mezőben új terápiás területet is felvehetsz. Egyedi megnevezésből 5 félét tudsz megadni.
Képzettség és képesítés valamit Szakmai tapasztalat
Mind a képzettségből, képesítésből, mind a szakmai tapasztalatból többet is fel tudsz tüntetni oldaladon. Nem teljes önéletrajzot várunk tőled, de úgy gondoljuk, hogy a szolgáltatásidhoz kapcsolódó képzettségekről és tapasztalataidról érdemes tájékoztatnod leendő klienseidet. Ezt a részt viszont nem kötelező kitölteni, dönthetsz úgy is, hogy nem adsz meg ilyen jellegű információt. Ha bármelyikből többet is meg szeretnél adni, a „Hozzáadás” gombra kattintva további üres mező nyílnak meg.
Képzettség és képesítés esetén az alábbi adatokat add meg:
Intézmény neve
Intézmény helye (település)
Képzés neve
Szakmai tapasztalat esetén az alábbi adatok megjelölése szükséges
Munkahely neve
Munkahely helye (település)
Beosztás
Bemutatkozás
Ebben a két rovatban van lehetőséged szövegesen is bemutatni magad, illetve részletezni azokat a szolgáltatásokat, amivel foglalkozol. Ezt a két mezőt mindenképpen ki kell töltened (és szerintünk érdemes is), hiszen itt tudod igazán megmutatni magad, hogy ki vagy. Hiszünk abban, hogy mindenki megtalálja a neki megfelelő segítséget, és a szavak, amiket ide írsz, segítenek leendő ügyfeleidnek, hogy megérezhessék, te vagy-e nekik a megfelelő segítség. Add bele magad ezekbe a rovatokba :)
Rövid bemutatkozás
Hosszú bemutatkozás
Hozzájárulások és regisztráció
Ehhez nincs nagyon mit hozzáfűznünk, a dokumentumokat a linkre kattitnva tudod elérni, ezeknek az dokumentumoknak az elolvasása és elfogadás szükséges ahhoz, hogy el tudunk kezdeni együtt dolgozni azon, hogy klienseid rád találjanak.
A hírlevélre természetesen nem kötelező feliratkoznod, minden, az előfizetéseddel kapcsolatos infót így is el tudunk juttatni hozzád, a hírlevelet kizárólag marketing célokra fogjuk használni. A másik 3 hozzájárulás pipálása viszont szükséges.
És ha kész vagy, akkor irány a regisztráció gomb :)
A sikeres regisztrációról email-t küldünk a regisztráció során megadott email címedre.
A sikeres regisztrációt követően a fizetés menüpontba érkezel, ahol az eredetileg választott csomagra elő tudsz fizetni. Az előfizetés gyakorlatilag egy „kártyaregisztrációs” fizetési megoldás, amelyet az OTP SimplePay biztosít oldalunkon. Ez a kártyaregisztrációs fizetési mód azt jelenti, hogy az első fizetés alkalmával kell csak megadnod a bankkártyád adatait, a következő hónapokban ezt a bankkártyádat fogja a SimplePay automatikusan megterhelni az előfizetés díjával. A terhelés minden hónapban ugyanazon a napon, amikor előfizettél, ez lesz a „fordulónap”-od. Tehát ha 12-én fizettél elő, akkor minden hónapban 12-én foguk vonni az előfizetés díját.
A levonás előtt 5 nappal minden hónapban tájékoztató email-t is fogsz kapni, hogy mikor fog történni a következő terhelés. Ez az idő elegendő lehet arra, hogy ha módosítani szeretnél a csomagodon, vagy le akarod mondani a szolgáltatást, azt könnyedén megtehesd a fiókodban.
A fizetés gombra kattintva az OTP SimplePay saját fizető oldalára irányítunk, ahol meg tudod adni a bankkártyád adatait. Amennyiben a cégedben, vállalkozásodban az előfizetés díját el tudod költségként számolni, akkor érdemes a vállalkozói számládhoz tartozó bankkártyádat használni.
Kérjük, figyelj arra, hogy a fordulónapon mindig legyen megfelelő egyenleg a számlán ahhoz, hogy az előfizetői díjat a SimplePay le tudja vonni. Amennyiben ez nem sikerül, nincs gond, másnap újra meg fogjuk próbálni. Arról, ha esetleg sikertelen volt a levonás, szintén fogsz kapni email-ben tájékoztatást.
Sikeres fizetés esetén a SimplePay felületéről visszatérsz a oldalra.
Innen már be is tudsz lépni a regisztráció során megadott email címmel és jelszóval. Ha esetleg nem emlékeznél a jelszóra, akkor a „Belépés” menüben tudsz új jelszót igényelni.
Sikertelen fizetés
Előfordulhat, hogy elsőre nem sikerül a kártyaregisztráció és az első havidíj kifizetése. Semmi gond, bármikor meg tudod újra próbálni úgy, hogy belépsz a profilfiókodba és ott az előfizetéseim menüpontra kattintasz. Innen a sikertelen fizetési folyamat bármikor újraindítható a „Csomag vásárlása” gombbal.
Ha minden kész, sikerült fizetned is, kérünk egy kis türelmet és 48 órán belül jóvá fogjuk hagyni a profilodat, illetve, ha valami kérdésünk, kérésünk van, jelentkezünk a megadott elérhetőségeid valamelyikén.
Örülünk, hogy itt vagy :)